Szponzorációs díj a BMW operaprogramjának
Dátum: 2008. február 8., péntek, 11:36
2008. január közepén a FASPO nevű hamburgi szponzorációs egyesület (Fachverband für Sponsoring und Sonderwerbeformen) átadta a 15. Nemzetközi Szponzorációs Díjakat (Internationalen Sponsoring Awards). A Kultúra kategóriában a leginnovatívabb projektként az Opera mindenkinek („Oper für alle“) kezdeményezést tüntették ki. A projekt partnerei, a Bajor Állami Operaház (Bayerische Staatsoper), a BMW csoport és az actori GmbH közös, müncheni tevékenységükért vehették át a díjat.
Szabadtéri opera („Oper goes Open Air”) formájában Münchenben e klasszikus zenei műfaj immár tíz esztendeje új utakon jár. A hagyományos színpadi bemutatókat, audiovizuálisan és technikailag egyaránt tökéletes élő közvetítés keretében, a színházból egyenesen az Opera térre varázsolják, ingyenesen. Sőt, a program nem csupán az operaelőadás közvetítését, hanem egy szabad ég alatti, bárki számára látogatható élő koncertet is magában foglal. A közönség a müncheni polgároktól a tengerentúlról érkezett turistákig, a szenvedélyes operabarátoktól a klasszikus zene ifjú rajongóiig terjed. Az olyan nemzetközi sztárok, mint Placido Domingo vendégszereplését évről-évre élvezheti az Opera mindenkinek több mint 20 ezer vendége. E különleges program egyedülálló módon teszi lehetővé a klasszikus magas műveltség és a széles nyilvánosság találkozását, így a program az opera műfaját gyakran övező „falak” lebontásában is fontos szerepet tölt be.
A 15. Nemzetközi Szponzorációs Díjak átadására a „Sponsor Visions/FASPO SPONSORING-AGENDA 2008“ rendezvény keretében a Gastwerk Hotel Hamburg komplexumában került sor. Az Opera mindenkinek kezdeményezésért a díjat Dr. Ulrike Hessler, a Bajor Állami Operaház igazgatósága részéről, Maurice Lausberg, az actori GmbH ügyvezetője, és Thomas Girst, a BMW csoport kulturális kommunikációs szóvivője vehette át. A programot ötven színvonalas kultúrszponzorációs projekt közül választottak ki.
„A FASPO kitüntetése sokat jelent a BMW számára, ami egyben a Bajor Állami Operaházzal folytatott hosszútávú és baráti együttműködésünk csodálatos elismerése” – kommentálta a díjat Dr. Wolfgang Armbrecht, a BMW müncheni képviseletének vezetője.
A müncheni sikereken felbuzdulva a BMW csoport 2007 óta a berlini Unter den Linden Állami Operaházzal is megszervezi az operaelőadások különleges formáját.
A 15. Nemzetközi Szponzorációs Díjak átadására a „Sponsor Visions/FASPO SPONSORING-AGENDA 2008“ rendezvény keretében a Gastwerk Hotel Hamburg komplexumában került sor. Az Opera mindenkinek kezdeményezésért a díjat Dr. Ulrike Hessler, a Bajor Állami Operaház igazgatósága részéről, Maurice Lausberg, az actori GmbH ügyvezetője, és Thomas Girst, a BMW csoport kulturális kommunikációs szóvivője vehette át. A programot ötven színvonalas kultúrszponzorációs projekt közül választottak ki.
„A FASPO kitüntetése sokat jelent a BMW számára, ami egyben a Bajor Állami Operaházzal folytatott hosszútávú és baráti együttműködésünk csodálatos elismerése” – kommentálta a díjat Dr. Wolfgang Armbrecht, a BMW müncheni képviseletének vezetője.
A müncheni sikereken felbuzdulva a BMW csoport 2007 óta a berlini Unter den Linden Állami Operaházzal is megszervezi az operaelőadások különleges formáját.
További információ:
www.press.bmwgroup.com
www.faspo.de
Hozzászólás
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be! |
Hozzászólások
Még senki sem szólt hozzá ehhez a cikkhez! Legyen Ön az első! |