Tisztelt Szakszervezeti Tag!
2022. június 28-án a Képzőművészek, Iparművészek és Művészeti Dolgozók Szakszervezete végre megtartotta tisztújító Küldöttgyűlését.
Százezer forint támogatást kap minden friss diplomás színész az Előadóművészi Jogvédő Iroda Egyesülettől.
Ha gyermeke "tanulási problémára" vagy "viselkedési rendellenesség" miatt pszichiátriai szereket szed, és úgy érzi, hogy a gyermek állapota semmit sem változott vagy rosszabbodott emiatt, keresse az Állampolgári Bizottság az Emberi Jogokért Alapítványt. Az alapítványtól ingyenes tájékoztató kiadvány is kérhető a hiperaktivitás témájában.
Ha Ön vagy szerette segítségre számított a pszichiátrián, de ehelyett borzasztó tapasztalatai voltak (pl. bántalmazás, egészségkárosodás, gyógyszerfüggőség), hívja ingyenes jogsegélyszolgálatunkat!
A járvány miatt csak technikai közvetítéssel tudott összejönni december 7-én a Kongresszus által választott új Szövetségi Tanács, amelyben persze sok olyan kollégánk kapott újra bizalmat, akik már évek, évtizedek óta végzik ezt a munkát választóik töretlen bizalma mellett.
Kritika Slash első szólólemezéről
Új album, kevés figyelemreméltó pillanat
Dátum: 2010. május 2., vasárnap, 8:51

A biciklisnadrágban zongorázó, majd gyakorlatilag ámokfutóvá váló Axl Rose rossz karmáját ideig-óráig sikerrel ellensúlyozó Slash még úgy is egy mérhetetlenül rokonszenves, afféle ikonikus rock-figura, hogy lassan harminc éves karrierje során teljes jogú tagként mindösszesen másfél (jóindulattal: kettő) igazán nagyszerű lemezen játszott. Ráadásul összehozta a Velvet Revolver nevű zenekart, ahol többek közt Scott Weiland oldalán csinált igen gyenge, ám kétségkívül modern rádió rockot. Mégis: az elkötelezett divatfi gitárhős, mindig elmaradhatatlan napszemüvegével, cilinderével, frizurájával és egyéb kiegészítőivel együtt joggal válhatott jelképévé egyrészt a nyolcvanas évek Los Angelesének, másrészt meg magának a rock’n roll-nak, vagy legalábbis annak valami kollektív tudatalattijában élő, szentimentális változatának. Slash pedig idén megjelentette élete első szólólemezét, cím nélkül, ízléstelen borítóval és a közreműködők sorában persze számtalan vendégművésszel, akiket most nem is sorolnék fel mind, hisz rengetegen vannak.
A Slash nem tipikus gitárhős-lemez, hanem egy javarészt szimpla, műfaji hardrock produkció, sok visszautalással a Gn'R legsikeresebb korszakára (meg úgy általában arra a korszakra), néha metálos, máskor rádióbarát kanyarokkal, ízléses szólókkal, ám elég kevés, akár csak egy kicsit is figyelemreméltó pillanattal. Jó lenne valami olyasmit írni, hogy Slash gitárosként és dalszerzőként egyaránt ezer közül is felismerhető, de az a helyzet, hogy a daloknak (ezek sokszor leszedált Gn'R-riffek egymás utánját jelentik), meg úgy általában az album egészének, leginkább az énekesek adnak valami karaktert.
Abban például kétségkívül van valami perverz, hogy Fergie (igen, a "műtött fejű lány” a Black Eyed Peas-ből) a Beautiful Dangerousben Axl Rose-t utánozza, és igazából nem is olyan rossz hallgatni. Ráadásul itt a refrén majdnem egy az egyben a Take My Breath Away-t idézi, tehát még fülbemászónak is nevezhető. Az általam egyáltalán nem ismert, (de ciki) Myles Kennedy énekelte Back From Cali sem kellemetlen, különösen annak fényében nem, hogy az utána következő Chris Cornell-dal összehasonlíthatatlanul rosszabb. Aki még jó: Andrew Stockdale (Wolfmother), mert pár percre kibillenti a lemezt ebből az évtizedből, valamint Iggy Pop, mert ő meg gyakorlatilag elbohóckodja az egészet. A többiek leginkább csak, ahogy mondani szokás, teszik a dolgukat, többnyire feltűnően kínos pillanatok nélkül, szerencsére; talán csak a STÁRvendégnek aligha nevezhető Rocco De Luca jelent kivételt, hisz az általa előadott Saint Is A Sinner elviselhetetlenebb Jeff Buckley-paródia az elmúlt tizenegynéhány év összes próbálkozásánál. Csak azoknak ajánlom, akiket még felvillanyoz egy ilyen jellegű sztárparádé…
M.S.
Hozzászólás
Hozzászólások
|
|
Galéria
Ide jöhet majd a bemutatkozó szöveg
Bemutatkozó
Ide jöhet majd a bemutatkozó szöveg
Anekdoták
A XIX. század végén a lengyel komponista és zongoraművész, Moritz Moszkowski Bécs utcáin sétálgatott a Rimszkij-Korszakov-tanítvány Alekszandr Glazunov társaságában.
A nagy angol író, Bernard Shaw utazásai során az egyik kis város határában az ég felé tekintő és könyörgő társasággal találkozott. Megkérdezte tőlük, hogy mit csinálnak.
Aforizmák
„ Minden nevetés nélkül töltött nap elvesztegetett idő."
Charlie Chaplin
|
|