Átadták a Magyar Teátrumi Társaság színházmarketingdíjait
Dátum: 2017. június 10., szombat, 21:21

Átadták a Magyar Teátrumi Társaság (MTT) idén alapított, Színházat vegyenek! elnevezésű színházmarketingdíjait a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) csütörtöki nyitónapján, a III. Színházat vegyenek! színházmarketing-konferencián.

A Marosvásárhelyi Nemzeti Színház Tompa Miklós Társulatáé lett az év legjobb színházi plakátja és kiadványa, a budapesti Maladype Színházé a legjobb színházi weblap, a Vígszínházé a legjobb közösségi oldal, a Békéscsabai Jókai Színházé pedig a legjobb büfé és a legjobb színházi szék - közölte az MTT csütörtökön az MTI-vel.

Mint írták, a díjra hat kategóriában lehetett nevezni. A kéthetes jelölési időszak alatt 121 pályázat érkezett 43 színháztól. A versenyen indult színházak maguk szavaztak a pályaművekre, természetesen a saját nevezésekre nem lehetett szavazni.

A kategóriagyőztesek nyereménye egy-egy 150 ezer forint értékű Facebook-kampány, melyet a színház az általa meghatározott időszakban és témában használhat fel. A nyertesek továbbá közösen részt vesznek egy kétnapos marketingképzésen, amelynek célja, hogy saját színházukra szabottan kapjanak a mindennapi gyakorlatukba beépíthető hasznos tudást.

A III. Színházat vegyenek! színházmarketing-konferencián, amely a tavaly útjára indított Színházba mentem! kampány része, csaknem 100, színházi marketinggel foglalkozó kolléga vett részt. Az idei témák között szerepelt az akadálymentesség jelentősége és a nemzetközi brandépítés, továbbá a résztvevők megismerhették a magyarországi kulturális turisztikai trendeket és a legújabb közvélemény-kutatási eszközöket.

"Lényeges, hogy a színházak hogyan tekintenek saját magukra, mennyire veszik komolyan és mennyire tervezik a kommunikációjukat. A kreativitás, a marketingeszközök tudatos használata éppolyan fontos a színházi világban, mint bárhol máshol. Tavaly 6,5 millió színházjegyet vásároltak a magyar nézők, ez a szám az öt évvel ezelőttinek a másfélszerese. Ehhez a nézőszámhoz a minőségi színházi produkciók mellett azok igényes és szellemes tálalása is fontos volt" - idézte Szabó Lászlót, a Magyar Teátrumi Társaság titkárát a közlemény.

Az összes pályázati anyag és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.

(MTI)

Hozzászólás
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
Hozzászólások
Még senki sem szólt hozzá ehhez a cikkhez!
Legyen Ön az első!
Keresés:  KERESÉS
Galéria
 
Ide jöhet majd a bemutatkozó szöveg
Bemutatkozó
 
Ide jöhet majd a bemutatkozó szöveg
Anekdoták
Molnár Ferenc hajnalban hazafele tartva, Jacobi Viktor ablakából a Jacobi Szibill című művében a később legnépszerűbbé vált Kis Petrovom című dal melódiáját hallotta.
 
Baja: 1950. A bácskai városban szereplő Rodolfo és Latabár Kálmán kisétál reggel a piacra. Gusztálják a szép gyümölcsöt, zöldséget, baromfit, végül megállnak egy termetes asszonyság standja előtt. A néni háztáji tojást árul.
Aforizmák
„ Éppen elég vallás létezik ahhoz, hogy gyűlöljünk, de nem elég ahhoz, hogy szeressük egymást."
Jonathan Swift
Az oldalt fejlesztette és üzemelteti az Ergo System
Művészeti Szakszervezetek Szövetsége
Művész-világ